Tuesday 9 May 2017

VIVIX PELENGKAP KESIHATAN KAMI SEKELUARGA

KENAPA SAYA SUKA VIVIX SHAKLEE?

Saya bukan pengemar vitamin dan sangat susah makan ubat jika sakit. Masalah saya tak pandai telan apa pun jenis tablets.. 😂😂Namun saya nak jaga kesihatan.

Tersentap di hati, saya nak jenis vitamin yang simple, power cantik sihat dan pencegahan pelbagai penyakit itu yang paling saya nak sangat. Bila saya belajar mengenai Vivix Shaklee.. wow! beribu-beribu testimoni pelbagai penyakit kronik yang sangat betul power, berkesan memang tak payah nak cakap.. memang betul-betul nampak hasil.

Saya jatuh hati dengan vivix kerana rasanya sedap. Orang yang sakit pun minum pasti suka, rasa anggur.. tak rasa terpaksa seperti makan ubat. Saya mula belajar dan memahami isi kandungan Vivix, khasiat dan fungsi untuk kesihatan dengan kajian saintifik dan landmark study.. memang takde seperti Produk lain..  Penyakit kronik seperti Kanser, Jantung, Darah Tinggi, Buahpinggang.. takut nak dengar..Ya Allah semoga saya dan keluarga diberikan kesihatan dan menikmati kehidupan yang indah pinjaman dari Allah untuk kita mensyukurinya.

Jika kita ditimpa sakit, sanggupkah kita biar orang sekeliling merasa susah hati serta membebankan mereka. anak-anak pun terpaksa ditinggalkan untuk rawatan kita beribu ringgit, ulang alik pergi hospital.. memang tidak pun..Kesihatan pun kena ikhtiar tau.

Saya, suami, ibu ayah adik beradik ambil Vivix. Kami sekeluarga ambil vivix. sangat jimat hanya 1 sudu teh setiap hari..sangat pekat 1-2 bulan minum.

Terima kasih Vivix Shaklee. Kehadiran mu cukup berharga dalam hidup kami sekeluarga. niat nak sihat perlu ada tindakkan nak beli, betul tak? Cepat-cepat hubungi saya sekarang nak dapatkan Vivix.. Saya belanja pelbagai testimoni Vivix buat awda sebagai renungan sehingga buat keputusan ambil Vivix seperti kami..

JOM BERVIVIX BERSAMA SAYA😘😘
I LOVE VIVIX SHAKLEE

📲 +6738864384
💻FB/IG #Rose Emalda#

✔Dapatkan konsultasi masalah kesihatan awda secara percuma!
✔Saya akan memberikan tunjuk ajar cara pengambilan Vitamin dengan tepat dan betul
✔Saya adalah Stokis, Pengedar Vitamin Shaklee dipercayai di Brunei (Temburong, Kuala Belait, Bandar Seri Begawan) dan Sarawak